Ads 468x60px

Selasa, 29 Disember 2009

Induksi Skuad Prihatin



Induksi Pimpinan Skuad Prihatin 2009 adalah program gabungan bersama guru-guru Sekolah Sri yang telah diadakan pada 20 dan 21 Disember yang lalu di Kem Kaizen, Pontian, Johor. Induksi dua hari satu malam ini merupakan satu program yang dianjurkan oleh Skuad Prihatin ABIM Johor . Program ini bertujuan untuk membina perancangan yang strategik antara pimpinan supaya Skuad Prihatin selepas ini lebih tersusun dari segi perjalanan aktiviti tahunannya. Program ini dihadiri daripada wakil ketua-ketua jabatan dalam Skuad Prihatin Johor yang terdiri daripada 11 orang peserta termasuk lelaki dan perempuan.

Sepanjang induksi ini, semua peserta dibahagikan mengikut jabatan masing-masing yang terdiri daripada Jabatan Aktiviti, Jabatan Latihan & amp; Pembangunan, Jabatan Operasi dan Jabatan ICT. Pengisian yang telah dibuat ialah perbincangan antara jabatan, tayangan video dan aktiviti luar iaitu riadah berstruktur serta kembara hutan.

Diharapkan dengan pelbagai idea, maklumat, perkongsian pengalaman serta perancangan, para pimpinan Skuad Prihatin dapat memperkasakan skuad dari segi tarbiyah dan gerakan. Semoga segala perancangan untuk Tahun 2010 dapat dijalankan dengan sebaiknya.

1 comments:

Persatuan Agama Islam SMK Seri Gading berkata...

Ingin tahu, siapa yang layak untuk menyertai kem ini?

Catat Ulasan